Det handler om at tænke positivt

lørdag den 12. februar 2011

Feber og snot!

Øv øv øv.... så startede vi lige fødselsdagen i tirsdags med at være halv sløj, og jeg skal da lige love for at jeg også røg igennem hele turen inkl. Feber og slim i alle mine indre kanaler. Øv.

Der er bare ikke noget værre end at være syg. At føle nogen har været og tage alt ens udstråling og energi, proppet kroppen med alt hvad der er klamt og ubehageligt, og så ligger man der tilbage og føler sig ynkelig, hjælpeløs, og virkelig sårbar.
Det er godt nok længe siden jeg ellers har været så syg... det er i hvert fald 2 år siden hvis ikke mere, man ved jo desværre at chancen for at det sker igen i ens levetid er rimelig stor - men det kan i hvert fald godt vente 2 år igen.
Øv en ubehagelighed.

Heldigvis har jeg kun lidt bihule-agtig hovedpine og en stoppet næse tilbage, jeg har fået energi til at gå i bad og få mig selv til at ligne et menneske jeg kan være bekendt at vise frem, og nu er jeg på vej hjem til min søster og få god mad og kage...

Mmm.... det bliver dejligt.
Published with Blogger-droid v1.6.6

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er nr.